Extndit er en stolt leverandør av mobiltelefoner, nettbrett og laptoper til Finn.no Nybrukt. Extndit AS har sin grobunn fra 30+ års samlet erfaring innen brukt elektronikk i Europa. 

Selskapet leverer i dag telefoner, nettbrett og laptoper til større aktører nasjonalt og internasjonalt, der kvalitet og pris er i førersetet. Vi ønsker at alle personer, har brukt produkt høyest på listen, når man skal skifte ut sin gamle telefon, nettbrett eller laptop. 

Vi benytter oss av originale produkter, som hver og en kvalitetssjekkes, både teknisk og kosmetisk, av vårt kvalitetssikringsteam. 

Hos Extndit utfordrer vi ett veletablert marked, der brukt ikke lenger skal være skummelt, men en positiv og bra opplevelse

01. Sikkert slettet

Alle våre telefoner gjennomgår en sikker sletting via slettesystemet Black Belt. Systemet er godkjent av ADISA, ett anerkjent globalt godkjenningsorgan.

Data Cloud

02. Rengjort

Hvert produkt gjennomgår en kvalitetsrens av blant annet; skjerm, bakside, ramme, mikrofon og høyttaler.

 

Mobilt Naerbilde

03. Grundig testet

Vi gjør en grundig test av alle produkter som leveres, der vi tester; Speaker, mikrofon, kamera, berøringsskjerm, knapper, lyd og generell bruksfunksjonalitet. Testene utføres maskinelt, samt av personell.

Mobiltelefon

04. Klar til bruk

Alle produkter leveres klart til å bli satt opp av deg. Vi kaller det; Bekymringsfritt.

PS: Husk at våre telefoner leveres uten lader og kabel. De fleste har dette hjemme, og slik sett sparer vi miljøet litt etter litt.

Telefoner Lading

Kjekt å vite

Salgs- og leveringsvilkår
Bestillinger sendes påfølgende virkedag. Extndit behandler bestillingen i henhold til avtalen som er inngått ved kjøp i nettbutikken. Varen leveres med avtalt transportør, med de retningslinjer som foreligger. Extndit ser sin rett til å endre en bestilling, dersom:
-Enkelte varer er utgått fra sortimentet, eller antall på varelager avviker.
-Vesentlig feil i prissettingen av produktet, som åpenbart er feil i system, eller menneskelig svikt.
-Ved mistanke om svindel.
-Varer som bestilles uten til adresser utenfor fastlands Norge.

Angrerett og retur
Kjøperen kan angre kjøpet av varen etter angrerettlovens bestemmelser. Angrerett innebærer at kjøperen uten grunn kan returnere varen til selgeren selv om det ikke er noen mangel ved den og selv om den ikke er levert. Angrerettskjema medfølger sendingen mot Kjøper. Utfylt skjema skal returneres sammen med produktet. Kjøperen må gi selger melding om bruk av angreretten innen 14 dager etter at varen, de foreskrevne opplysninger om angreretten og angrerettskjema er mottatt, enten via e-post, telefon eller brev. Kjøperen skal uten unødig opphold, og senest 14 dager fra melding etter angreretten ble gitt, sende varene tilbake, eller overlevere dem til selgeren dersom selgeren ikke har tilbudt seg å hente varene.

Extndit gir 30-dagers utvidet angrerett i forbindelse med alle kjøp, utført via Finn.no/Nybrukt.

Hvordan går man frem for å returnere en vare til Extndit?

Vi ønsker at angrerettshåndtering skal være en smidig prosess, og stiller derfor noen enkle krav fra kjøper:
-Fjern alle kodelåser, mønsterlås og passord. Produkter med lås fra brukeren, vil bli avvist og returnert.
-Deaktiver/fjern Apple kontoen som er tilknyttet telefonen via iCloud, eller Google kontoen på Android telefoner (Samsung, Xiaomi, OnePlus, Huawei). Produkter med aktiv konto vil blir returnert til kjøper.

-Returner kun produkt(ene) som ble handlet hos oss.

Les mer om å fjerne Apple-konto her: https://support.apple.com/no-no/HT201351

Les mer om å fjerne Google-lock her: https://support.google.com/android/answer/7664951?hl=no

Reklamasjon og garanti
Garanti som gis av selgeren eller produsenten, gir kjøperen rettigheter i tillegg til de rettighetene kjøperen allerede har etter ufravikelig lovgivning. En garanti innebærer dermed ingen begrensninger i kjøperens rett til reklamasjon og krav ved forsinkelse eller mangler etter punkt «Kjøperens rettigheter ved forsinkelse» og «Kjøperens rettigheter ved mangel». Garanti som blir gitt av selger eller produsent gjelder i Norge. Det er viktig at kjøperen inspiserer varen så snart det lar seg gjøre, og varsler selgeren om avvik innen rimelig tid. Reklamasjon på transportskader må meldes umiddelbart til transportør ved henting av produktet, eller selger inn 3 dager fra uthenting av sendingen.

Tilstand

Alle produkter er fungerende og er gradert basert på utseende. Extndit sikrer at produktet har bestått en grundig kvalitetskontroll slik at det fungerer som den skal.  Under ser du beskrivelse av våre ulike tilstander: