Mobilpant

Har du spørsmål om vår mobilpant, finn mer info her.

Hvordan registrerer jeg en mobilpant?

Vårt system for registrering av mobilpant finner du på www.extndit.no/pant

Her kan du registrere stort sett alle mobiltelefoner både fungerende eller defekte.

Systemet sende deg en fraktetikett etter registrering i portalen. Fraktetiketten blir sendt direkte til din e-post. Denne kan havne i ditt spam-filter, så vi anbefaler at du undersøker der først. Finner du den ikke, kontakt oss på [email protected], så sender vi deg en ny etikett.

Vi prosesserer alle produkter fortløpende, basert på først inn – først ut prinsippet. Vanlig behandlingstid er 2-4 dager fra produktet er mottatt hos oss. Du vil få tilsendt oppdatert status per e-post, så snart ditt produkt er ferdig behandlet hos oss.

Vi vil sende deg ett nytt prisforslag, dersom produkter har skader som ikke ble registrert. Du kan velge å godta vårt nye tilbud, eller be om å få produktet returnert til deg.

Vi betaler ut fortløpende, 2-4 dager etter at produktet er godkjent hos oss. Betalingstid kan variere basert på hvilken bank man benytter.

Verdikupongen vil sendes til din e-post adresse, 2-4 dager etter at din pant er godkjent hos oss. Vi ber deg derfor undersøke ditt spam-filter. Finner du den ikke der, kontakt oss på [email protected]

Tilstand

Alle produkter er fungerende og er gradert basert på utseende. Extndit sikrer at produktet har bestått en grundig kvalitetskontroll slik at det fungerer som den skal.  Under ser du beskrivelse av våre ulike tilstander: