Hvordan registrerer jeg en mobilpant?
Vårt system for registrering av mobilpant finner du på www.extndit.no/pant
Her kan du registrere stort sett alle mobiltelefoner både fungerende eller defekte.
Jeg fikk ikke etikett for innsendelse, hvordan får jeg det?
Systemet sende deg en fraktetikett etter registrering i portalen. Fraktetiketten blir sendt direkte til din e-post. Denne kan havne i ditt spam-filter, så vi anbefaler at du undersøker der først. Finner du den ikke, kontakt oss på [email protected], så sender vi deg en ny etikett.
Jeg har sendt inn produktet mitt, men har ikke fått noen ny status.
Vi prosesserer alle produkter fortløpende, basert på først inn – først ut prinsippet. Vanlig behandlingstid er 2-4 dager fra produktet er mottatt hos oss. Du vil få tilsendt oppdatert status per e-post, så snart ditt produkt er ferdig behandlet hos oss.
Hva skjer om produktet ikke er i samme tilstand som jeg valgte i portalen deres?
Vi vil sende deg ett nytt prisforslag, dersom produkter har skader som ikke ble registrert. Du kan velge å godta vårt nye tilbud, eller be om å få produktet returnert til deg.
Jeg har fått godkjent min pant, men har ikke fått betalingen.
Vi betaler ut fortløpende, 2-4 dager etter at produktet er godkjent hos oss. Betalingstid kan variere basert på hvilken bank man benytter.
Jeg har valgt verdikupong til bruk i nettbutikken deres, men har ikke fått kupongen.
Verdikupongen vil sendes til din e-post adresse, 2-4 dager etter at din pant er godkjent hos oss. Vi ber deg derfor undersøke ditt spam-filter. Finner du den ikke der, kontakt oss på [email protected]